Hanımlar 32 haftalık ikiz hamileyim bugün nst ye girdim doktor biraz ağrın çıkmıs dedi ama ben bişey hissetmiyorum sadece ara ara kasılma oluyo karnımda haftaya tekrar gel bakalım dedi tedirgin oldum biraz basına böyle bişey gelen var mı geçer mi sonra ağrı