Kızlar dün gece çok az kan gelmiş çamaşırıma sonra peçeteyle sildim çok az onada geldi sonra doktorumu aradım dinlen bol bol ilaçlarını kullan dedi muaneye çağırmadı daha sonra kesildi şuan da da gelmiyor düşük tehlikesi var progestan proluton ve oksapar kullanıyorum Muaneye çağırmaması normal mi sizce ? (Laparoskopik abdominal serklajım var)