Semra12344 inşallah canım benim yaa sabırsızlanıyorum doğsada sevsem diyee, evet ikimizin de yaz bebeği olucak çok mutluyum o yüzden yazı çok seviyorum 😍, maaşallah canım benim de nisanın ortası gibi gözüküyor sağlıkla gelsinler inşallah, cinsiyeti ne canım 😇