gamzeli27 Ben 4+4 ‘üm bugün ❤️ 2 aydır folik asit kullanıyordum bitti😊 Hastaneye daha gitmedim ayrıca doktor arayışındayım. 2 gün arayla maşallah betam güzel artışta.😊 Sizler gittiniz mi neler yapmayı planlıyorsunuz..?🥰
gamzeli27 aras19191919 Folik asit kullanmış mıydın..? Valla ben dayanamıyorum 🤣 Haftaya pazartesi 5+2 oluyor , sanırım gideceğim. Hem vitaminlerime baktıracağım. Keseyi ve bebişi görürüz inşallah ❤️