Sedos199535 Guzel anneler 3 yasinda bir kizim var adi masal su ikinci kizima hamileyim melek koymayi dusunuyorum sizce uyumlumu kimi eski isim felan diyo ama melekte takili kaldim ben sizce nasil
gbyalcin Sedos199535 biz Melek koyuyoruz valla kim ne derse desin. Önemli olan sizin içinize sinmesi ❤️
Sezensezen Sedos199535 melek ismini çok seviyorum küs oödjğjm birinin adı melek yoksa bende melek düşünüyodum
Sedos199535 Handan_65 esim ilk basta kumsal diyodu ben begenmedim bende cinsiyet ögrendigimden beri melek diyorum ama kararsizim kizimda alismis kardesinin adi ne olcak denince melek diyo😀esimde sana biraktim isim konusunu diyo uyumlumu sizce masal su melek
Sedos199535 gbyalcin benim icime siniyo ama etraf daha guzel isimler var neden melek felan diyince kafa kurcalaniyo
minibiri Sedos199535 aslında kumsal la masalda çok uyumluymuş kumsalda çok naif bir isim bence, ama tabi ki sizin içinize sinmedi en önemlisi ne siniyorsa ona karar kılın. Sağlıkla gelsin inş 🤍
Cigdemarslan Sedos199535 benim de kızım olacak ve iki ismi de çok beğendim melek ismini bende düşüyorum bence çok güzel bir isim 🍀