bebeklibirisi Parti falan yapmak istemiyorum aslında covid gala bitmedi eve toplamak insanları mantıksız. Bir de onunla uğraşacak halim yok temizliği tatlısı poğaçacı masa hazırlaması falan😂 dış çekim mi yaptırsak acaba 4-5 poz anı kalsa yeter bana. Böyle yaptıran var mı maliyeti be karara geldi mesela şu tarz şeyler https://imgyukle.com/i/kKiFEy https://imgyukle.com/i/kKil8p https://imgyukle.com/i/kKiWbv
Nazlimom bebeklibirisi Biz böyle yapmıştık dış çekimi karnım belli olunca dış çekim yaptıracağım cinsiyet için sordugumda normal fotoğraf çekim parası alıolar biraz pahalı saçma
bebeklibirisi Happymommy balon patlatmak falan saçma geliyor makinam var ya da evde kendim mi çeksem kıyafetlerini falan öyle paylaşırım
bebeklibirisi Nazlimom güzel olmuş sizinki ben tesettürlüyüm biraz kilolu hamile kaldım zaten iyice şişerim büyük ihtimalle o halimle fotoğraf çektirmek istemem 😂😂
misirveannesi Ben yapmadım :) cinsiyeti eşimle birlikte öğrendik. O anki sarılma duygusal anlar daha romantik geldi ☺️