Neden bu doktorlar bu kadar meraklı suni sancıya bilmiyorum, bunlar hep sezeryana gidiş yolunu açıyor. Ben de 39+1 im ve doktorum 41+3 e kadar bekleyebileceğimizi söylüyor. O da ikinci doğumum olduğu için, normalde ilk bebekte 42 haftaya kadar beklenebiliyor. Tabi bebeğin kilosu çok fazla değilse geçerli bu dediklerim☺️