Merhaba hanımlar, 2 hafta önce 14+5 doktor kız gibi dedi, bugün 16+4 doktor erkek gibi dedi. Ve kız eşya almıştım bir sürü 🤣 hatta şuan kargoda bile eşya var. Sizce değişir mi? Yani kızdan erkeğe dönüp kız denilen var mı? Yada erkek eşyalara bakmaya başlayayım mı 😅