Kızlar bişey danışcam şimdi ben hamileligimin başından beri riskim oldugu icin hicbişey yapmadım günlük ev işlerinden başka yürüyüş de yapmadım izin vermedi doktorum şimdi 37 hafdayım geçen muyane oldum da doktor Söledi ben 35 biliyordum ama yanlış ölcülmüş 37 dedi bebegin kilosu da 2 kilo 300 gram dedi gelişimi iyi kiloya takılma anne baba genleri nasılsa bebek de öyle olur cok kilolu bebek bekleme dedi bi sorun yok dedi catı muyanesini de yapmadı bebegın kafası cok aşagı da şimdi yaparsam uyarmış olurum son haftalara doğru yapalım dedi tamam dedim fazla ani haraketlerde bulunma dedi dikkat ediyorum zaten ama benim aklıma takılan konu soru şu Doğum zaten kolay bi süreç degil bende baştan beri hicbişey yapmadım artık az az bileler yapmak istiyorum evde yürüyorum biraz hareket ediyorum ama hurmaya başlayım diyorum yavaş yavaş cömelme hareketleri yapsam az az merdiven inip cıksam çünkü 37 hafta erken bi hafta degil dogum da tahimini 12 Aralık yani şimdiden az az yapsam benim faydama olur siz neler yapıyorsunuz bu haftalarda bana da fikir Öner’i verin