gizemkrgzl Kızlar pazartesi 17. Haftam oluyor tetanoz için çağırdılar hep okuduğum postlarda 19 yada 20 den sonra oluyolar erken mi acaba bişey olur mu bilemedim bende
Nazlimom gizemkrgzl ben geçen hafta oldum 19.haftada yani erken değildir bence bende doktora sormuştum 19 erken degilmi diye degil olabilirsin demişti 17 de degildir bence
Zynp44 gizemkrgzl benimde 17de doktora sordum yaptır dedi sorun olmaz bence doktor olsa yaptırma derdi
Efulim- Bende bugün gittim aşımı oldum geldim 😄 22+3 üz bu arada 🥰 Beni sağlık ocağından geçen hafta aramışlardı ve bebeğin hareketlerini hissediyor musun diye sormuşlardı 😊
_EdaNurAlbasan_ gizemkrgzl merhaba beni de 20 haftalıkken çağırdılar. Bence siz bidaha bi sorun yada 20 haftalıktan önce gitmeyin