Kizlar kurtaj olanlar bilgi verebilir mi? Neler bekliyor beni neler yapmam lazim? Son adete gore 5+2 ydi yukselmeyen hcg sebebiyle dun kurtaj yapildi. Bugun de disgebelik olup olmadigina bakilacak. Ne zaman adet olurum ne zaman birliktelik yasanir ne zaman tekrar bebek denemeliyim vs bunlari soyler misinjz?