arasmommx amannn kurban olayım ülkeme birde yurdışına hevesleniriz
Benim dun kalca ve bacak agrım oldu doktorun haftasonu yazlıkta olmasına rağmen telden beni hastaneye yönlendirdi bebekle ilgisi yok ama içimiz rahat etsin diye ebeleri gece 12 de aramış bana hastaneye geç dedi gittim ebeler beni bekliyor nst soktular benim ağrımdan bebekte stres ve sancı acilma varmi diye baktırdı gece 1 ebelerle telde hangi iğne yapılacak söyledi acil doktoruyla bile muhatap etmedi Allah razı olsun şimdi çok iyiyim bravo ülkeme
Ben 37. Haftamdayım ama hatırladığım senin haftalarda bendede bir kaç gün az ve uzun süre hareket etmediği oldu bazen bebekler içe dönük yani secde şeklinde olunca içe oynasa bile biz farkedemeyebiliyoruz ağlama stres daha kötü dus al birseyler ye sırt üstü yat insallah oynar