Ilayda1 Umay34 vücudunuzda şeker atılımı var gebelik şekeriniz olabilir. Zaten yükleme yapıracaksanız orda çıkar.Şeker atılımı enfeksiyonada neden olabildiği için bol bol su tüketmek gerekiyor. Gebelik şekeri varsa zaten doktorunuz ilaç verecektir
Merveonay Umay34 şeker yüklemeyi her gebelikte yapıyorlar bende yaptırdım o zararlı birşey değil ihmal etmeyin
MelekAlyaM Bana. İdrar testını sadece 12. Haftamda yaptılar suan 28 im kımse ıdrar tahlılı ıstemedı şükür enfeksıyon yanma fln sıkayetlerımde hiç olmadı gunde 3 litre su içerim acaba bende bu hafta ıstesemmı ıdrar testı bılemedım