Snm123 Kızlar ben ilk testte değerim 38di sonra 4gün sonra 409oldu şimdi 2gün sonra 987 ilk 4gün sonra ki artış baya yüksek bu biraz düşük tam 2katı anca artmış böyle yaşayan oldu mu
ipekveatlas Snm123 tam iki katı olmasına gerek yok %60-70 artması yeterli oluyo bence güzel artmış seninde canım
GamzeDurmus Snm123 keseyi gördüm cuma günü cumartesi tekrar kontrolüm var canım doktor normal dedi değerler için suan 5+2yim
Snm123 Snm123 GamzeDurmus canım 900lü değerden kaç gün sonra keseniz görüldü birdaha 900den sonra kan verdiniz mi
Snm123 GamzeDurmus anladım canım bende cuma için randevu aldım bugün değerim 987 inşallah görülür cuma günü benim iki gün sonra olacak ama
Snm123 GamzeDurmus canım senin 4+5 kem falan yada şimdileri de göğüs hassasiyetin acın azaldı mı benim göğüslerim eskisi gibi oldu acı ağrı geçti normal mi acaba