Kızlar ayın 22 sinde sabah sezeryan doğum yaptım.bugun 3 gün oldu halâ sütüm yok kocaman goğuslerimin ucunda süte dair belirti bile yok.dun kase kase komposto içtim,doktorum yikanabilirsin dedi bugün duş aldım göğuslerimi ılık suyla iyice yıkadım sıcak havlu koydum ne yaptıysam olmadı bulgur irmik vs yasak gluten alerjisi var bende onun dışında ne biyorsam yaptim olmadi .tavsiyeniz varmı kendimi çok çaresiz ve yetersiz hissediyorum hep mama yiyiyo yavrum en korktum şeydi.