zehradem1
27haftalıken bizde de 2küçük delik olduğu söylenildi. Sonra fetal echo ya gönderdi doktorum. Büyük ihtimalle kapanır doğana kadar dedi. Böyle delikler gelişim sürecinde oluyor ve gelişin tamamlandıkca o da kapanıyor dedi. 1delik 1mm, diğeri 4 mm di. Fetal echo ya gitdim o doktor da ultrason yapdı ve 1mm delik kapanmışdı bile. 4mm olanda 2mm ye düşmüştü ölçüsü. O doktor da kapanıcak bak sen gelene kadar 1i kapanmış bile dedi. Çok rahatladım. Sonra 32 haftamda yine kendi doktoruma gittiğimde kalp doktorunun söylediklerini dedim o da tekrar bakmak istedi ve bir de ne görsek😻diğeri de kapanmış çok şükür ❤️❤️🙏🏻🙏🏻O yüzden hiç üzülmeyin büyük olasılıkla sizde de kapanıcak doğana kadar sadece dua edin. Ya da rahatlamak için fetal kalp doktoruna gidin baksın. Ben rahatlamışdım giderek💕Şimdi 36ci haftamız bitiyor ve hiç birşeyi yok çok şükür 🙏🏻Ama doğunca da inşAllah doktorum getir bir daha kontrol edelim istersen dedi. İçim rahat etsin diye götürücem inşAllah doğunca❤️🙏🏻Herşey güzel olucak içinizi sıkmayın