Yenianne54 Canım güzel anneler 33 haftalık hamileyim ilk gebeliğim daha öncelerdende post açmıştım 😊 bu aralar ayağa kalkınca çok baskı ve biraz ağrı hissediyorum normal mi sizce
Bebiscann Yenianne54 normal canım bebeğin ağırlaşıyor ve sinirlere baskı yapıyor artık ayağa kalkınca katakta dönerken oluyor, ama aşırı ağrın olursa doktora görün derim