Kızlar merhaba dün doktora gittim. Evvet bebek çok iyi rahmin yumuşamış bebek iyice aşağı inmiş falan dedi. O an kanala girmiş mi diye sormayı unuttum. Ama bebeğimin yüzünü falan gösterdi bak dil çıkarıyor dedi. Kanala girince yüzü gözükür müydü ? Kanala girmiş mi girmemiş mi ?
Birde 37 haftalık hamileyim doktorum 40. HAftada doğurtuyorum ben falan dedi cinsel ilişki daha yapmayın otur falan dedi. Napmalıyım sizce ? Bebeğim 3 kilo gelişimi iyi ve artık çok yoruldum 40. Haftaya kadar beklemek istemiyorum 🙄