Merhaba10 Merhabalar Az önce doktordan çıktım doğumu kolaylaştıran jel almamı istedi. Ve bi sürü öneride bulundu jel pahalı olduğu için almadım kullanan duyan gören bilen var mı?
Merhaba10 Betl hiç biley demedi bugün dogurttugum hastam kullandı kesi dikişi yoktu kolay doğum oldu dedi