Yukselemn İdrarda protein kaçağı var dediler ne olur dediğmde gebelik zehirlenmesine kadar gidebilir diyolar başını gelen var mı ya bebeğime bişey olursa diye hiç uyumadım
Cansurts Yukselemn Bende de çıktı canım büyük ihtimalle tansiyondan dolayı benim ki. Ama bazıları da enfeksiyon varsa ondan dolayı da oluyor diyorlar. Sen yinede sabah öğle akşam tansiyonunu takip et.
ipekveatlas Yukselemn o zaman bi bilgim yok canım ben dün yüksek tansiyonla gittim idrara baktılar protein negatif dedi pozitif çıkarsa daha farklı seyler uygularız dedi ama detaylı bilgi vermedi sen sordun mu doktora
Cansurts Yukselemn Kontrol altında tutuyorlar canım. Tedavi uyguluyorlar şimdi ne desem olmaz doktorun bileceği birşey internette yazılanları bende okudum fakat doktorunu dinle sadece canını sıkma tuzlu yiyeceklerden birazcık uzak dur. İnşallah en yakın zamanda geçer canım
sedacelikss Benim haftalardır çıkıyor ama eser miktarda çıkıyor çıkan miktar ve tansiyonunuz önemli her gün tansiyonumu ölçüyorum ben
Halime0638 sedacelikss benim de tahlilimde e nabizdan baktığım kadarıyla protein de eser yaziyor ama kirmizi ünlem falan yok yesil tik var yani bu az miktarda sorun olmayacak sekilde demek mi oluyor orda eser miktar ne anlamda
sedacelikss Yukselemn belirli bir seviyeye kdar normal dedi doktorum tansiyon olmadığı sürece,ama tansiyon da yükselirse hemen 24saatlik idrar toplatıp proteine bakarlar tansiyonunuz önemli o düşükse korkmayın
sedacelikss Halime0638 evet eser miktar çok az anlamına geliyor dedi doktorum bana hamilelikte o miktar normal sayılabilirmiş tansiyon yükselmesi yoksa,siz de muhakkak tansiyonunuzu her gün ölçün tabii