Ozie1993 berhas_6 37 haftalıkken 3300 dü şuan 40. Haftadayız cuma son kontrol var bakalım kaç olmuş 🥰
duygu0693 Ozie1993 Bizde şuan tam 40.haftadayız doğum tarihiniz belli mi bizim 29 kasım suni verilecek olmadı sezeryan
Ozie1993 duygu0693 28 kasım :) ama cuma günü son kontrol var bakalım ne dicekler ben viyanada yaşıyorum eğer açılma sancı görmezseler 1 hafta daha bekletirler kesin burdakiler böyle 😰