Happy_001 1999luanne İdrar kültürü, idrar içerisinde bulunan ya da enfeksiyona sebep olacak herhangi mikrop ya da bakterileri tespit etmek adına yapılmaktadır. Normalde mesane içinde bulunan idrar, sterildir.
busra5501 1999luanne idrar tahlilinde enfeksiyon var ise yapılıyor genelde. Hangi bakteri varsa ona göre tedavi uygulanıyor. Üreme varmı yokmu bakılıyor. Bende enfeksiyon var mesala ama kültür temiz çıkıyor
SuperrMomm 1999luanne İdrar kültürü dün verdim bende idrar yolları enfeksiyonundan şüphelendi doktor çok ağrım var
SekerAnne 1999luanne canım steril bir ıslak mendille birlikte kap veriliyor , genital bölgeni silip bir iki damla dışarıya gerisi ile kabı dolduruyorsun
1999luanne busra5501 benimde çok az enfeksiyon varmış kültür daha çıkmamış inşallah bişey yoktur teşekkür ederim
BusraTass busra5501 canım o nasıl oluyor ? Bende de enfeksiyon var, ama idrar kültüründe “bakteri üremedi” yazıyor. Ne demek bu
busra5501 BusraTass canım akıntın varmı varsa ne renk. Bende de idrar tahlilinde çıkıyor kültür de çıkmıyor. Ama doktorum erken doğumu tetikler diye munurol tek içimlik antibiyotik veriyor 4. Kez içtim hatta dün gece 29 haftalığım. Kültürde üreme olmaması iyi birşey ama enfeksiyon olduğu için takipte ol sürekli bol su iç Lokosit ve eritrosit değerin kaç?
BusraTass busra5501 canım lökosit +++ diye yazıyor bende , eritrosit ise negatif . Ben de anlayamadım, sürekli enfeksiyonum var 😞
busra5501 BusraTass bende daha yüksek hemde eritrositde var ilaç veriyorlar hafifliyor merak etme canım
busra5501 1999luanne eritrosit ve lokosit enfeksiyon değerini gösterir yazdıklarınız değil onlarda normal zaten