Ozlmbnk Bende o haftalarda başladım kusmaya, bulanmaya. 14 hafta dan gidiyorum hala aynı. Sizin haftanızda Priliam diye bir hap verdi doktorum evet o zamanlar işe yarıyordu taa ki bedenim ilaca alışana kadar. Şuan da aynıyım ama hiç birşey kullanmıyorum öyle çekiyorum…. ilk 3 ay 4 ay muhabbeti de kesinlikle bünyeyle alakalı geçmeyen de geçmiyor malesef.