Mujde0808 çok geçmiş olsun kaç günlük diye şu yüzden sordum benim bebeğim 2650 doğdu 3 gün sonra kontrole götürdük 2300 dü doktor normal olduğunu ödem attığını söyledi ama bi hafta içinde doğduğu kiloya ulaşması gerektiğini söyledi çok şükür bi hafta sonra kilosuna ulaşmıştı enfeksiyon olmasaydı keşke zayıflaması normal okurdu 😢