Crcs Sirius52 34. Haftadayız bi kaç haftadır ara ara oluyor kolestaz şüphesi ile tahlil istendi sonuçlar için bugün arayacağım. Siz de kaşıntınız olduğunu muhakkak söyleyin doktora gidince.
sumeyraballl Sirius52 doktoruna bildir cnm benim de yarın kontrlüm vr bende söylicm ilk ellerim de ve ayaklarm da oldu sonra vücuduma sıçradı bu aralr bacaklarm kaşınıyor
Boesie Sirius52 Canim mutlaka doktoruna bildir kolestaz belirtisi olabilir eger ilerlemisse gebelik sonlanmasi gerekiyor bebegin sagligini riske atmadan,korkutmak istemem ama bu durumu ciddiye almayip malesef bebegini kaybedenler var 😔
Crcs Sirius52 Glser merhaba hanımlar bilgilendirmek istedim. 30. Haftalardan itibaren ara ara kaşıntım oluyordu. 34. Haftada doktora söyledim kolestaz şüphesi ile gerekli test tahliller yapıldı ve gebelik kolestazi tanısı konuldu bugün. Sıkı takip ve 37. Hafta doğum planlandı inşaallah aksilik olmazsa. Evhamlandirmak istemem kaşıntı vs. Gibi olan durumlarınızı doktorunuzla paylaşın ne olur ne olmaz 🌸
Glser Crcs pekikrem sürünce rahatlıyor yinede söylemeye gerek varmı ben kurulduktan oluyor diye önemsemiyorum ama
Crcs Glser bende de aşırı kuruluk var öncesinde de öyleydi zaten cildim. Döküntü yok kuruluktan mı dedim baktı bu haftalar kolestaz şüphesi olabilir tahlil isteyeceğim dedi. Çünkü bi gün olmasa ertesi gün sac diplerim sırtım her yerim kaşınıyor tereddüt ettik 🤷🏼♀️
Duyguuusdt Benmde elim ve ayağımda kasıntı var 39.haftadayım yaklasık 2 3 haftadır var. Tahlil yapıldı bsey cıkmadı Allaha şükür. Belki şiştiği için olablir dedi doktor ama siz söyleyin mutlaka.
Glser Crcs himm benm de göbeğim bacaklarım ve goggsumde var kaşıntı ama bende kontrolünde söyleyeyim bir ozaman benm haftam küçük daha ama 27 haftalik
Crcs Glser yine de söyleyin muayene etsin. Belki şuna buna dikkat et takip et der. Sadece göbek olsa gerildiği büyüdüğü için diyeceğim ama vücuduma yayıldı 🤦🏼♀️
Crcs Glser teşekkür ederim size de geçmiş olsun Inşaallah hiç birimizde sorun çıkmaz hayırlısıyla 🤰🏼🌸
Biyo_logg Sirius52 bence kaşımayın çatlaklar oluşuyor. Olabildiğince nemli tutun liflenmeyin keselenmeyin 😊
SaniyeGoseli Sirius52 2 aydır ben çekiyorum hemde rezil bir şekilde kolostezi ilacı kullanıyorum gunde 4 doza çıkardı doktorum pazartesi günü doğum var ama dayanamıyorum
SaniyeGoseli Yasminalkan gündüz oluyor ama çok değil akşamları başlayıp gece ve sabaha kadar süren ellerimde başlayan ve ayaklarımda başlayan bir kasıntı genel vücudu çok yayılmıyor ama sızı şeklinde şişme olmuyor kolostezi de
Yasminalkan SaniyeGoseli geçmiş olsun bndede arasıra kaşıntı var ama kan ve idrar temiz çıktı el içleri ve ayak içinde kaşıntı olursa ASA diye test var yaptır dedi doktorum safra kesesi asidi eğer koleztas çıkarsa bebeğin kalp durmasına kadar ilerler dedi avuç içlerim kaşınmıyor çok şükür ihtimal vermedim hamilelikten kaynaklı ayaklarda şişmem var galiba 33. Haftamdayım 35. Te kontrol var o zmna kadar kendimi takip ediyorum
SaniyeGoseli Yasminalkan bol bol nemlendirin vücudunuzu ben 38 haftalığım pazartesi günü de doğuma alınacağım