glamourgrl12 Kizlar 6+1im regl sancisi gibi ara ara giren agri disinda pek bir belirtim yok sizde durumlar nasil?
Sevi_l glamourgrl12 birşey sora bilrimiyim bende 6 hafta 2 günlüğüm doktora gittinizmi ve bebeği gördünüz mü
Simsimblog glamourgrl12 Benimde belim çok ağrıyor. Son regl tarihime göre 6 haftalığız ama doktor 4+5 gördü. Daha önceden bir düşük geçirdim doktor bel ağrılarım için progestan verdi fitil şeklinde. Ağrılarım yüzünden çok korkuyordum gebeliğin başlarında olanlar çekiyor galiba bu ağrıyı?
kckelf123 Bende de ayağa kalktığımda felan sol kasığıma ağrı giriyor yada yürürken başkada hiç belirti yok 6 +5 mide bulantısı da yok yoklar içindeyim 😁😁
Yaze Sevi_l geçen hafta pazartesi gittik kese gözüktü önce zaten kese gözükür pazartesi tekrar gidicez Allah’ın izniyle görürüz
aras19191919 Sevi_l hayır henüz gitmedim erken diye ☺️ 7. Haftada falan gitmeyi düşünüyorum. Kalp atışı için
Yaze Yaze bence bekle daha net olur hem bu sefer bebeği görürsünüz kalp atışı için tekrar çağırır git gel olmaz hem bide erkenden kalp atışı dinlemek bebeği yoruyormuş iyi olmuyormuş size kalmış birşey tabi benim doktorum öyle dedi
Aynurm 6.1 hamileyim, bugun doktora gittim. Bebegi ve kalp doyuntusunu gorduk, cok sukur. Hafif bulantilarim oluyor, ara-sira bel ve kasik agrilarim oluyor.
glamourgrl12 Ben haftaya gidicem doktora 7 haftalikken tam kalbini duymaya bebegi gormege 4+6yken keseyi gormeye gittim sadece