Ilk dogumu medar hastanesinde oldum 2900dü.1 bucuk yıl sonra gidiyorum sezeryan 3800 olmuş.Muayenede 130 du 160 a cıkmış . Indırımlı fiyatı eşimin memurlugundam sebep yoksa 220 tl 4 ay var doguma ve dogum 4500 u bulucak gibi. Develtte bayan doktor ?ve odalar yeni binada tek kişilik mi ögrenmek istiyorum