33+1 erken doğum riskim var sancım cumartesi cok yoğun oldu ama onun dışında artık sancı hissetmiyorum. Nst de sancım cıkıyo bende sancı yok. Hastaneye yattım pazartesinden beri burdayım dün iyiydi sancım yoktu bugün yine nstde sancım çıktı. Benim gibi sancı hissetmeyenler varmı acaba bu acı eşiği yüksek demek mi oluyo 🙄 ilaç veriyolar erken doğum olmasın diye