zeeynepp19 aysnr42 Bende henüz almadım ama yumuşatıcı tavsiye etmiyor çevrem belli bir süreye kadar. Deterjan olarakta granül sabun öneriyorlar
Calisananne25 aysnr42 uni baby yeni doğan aldım. Henüz kullanmadım bu hafta sonu yıkarım diye düşünüyorum. Ama içeriğine baktım anladığım kadarıyla temiz içerikli. Ve hiç kokusu yok bu da benim için önemli.
Valeria aysnr42 yumuşatıcı çok gereksiz ve zararlı. Temiz içeriklisi pek yok gibi piyasada. Deterjan olarak da siveno ve green clean. En temizi bunlar👌🏼
Borann Duru granül kullandım. Yumuşatıcı kullanmadım. İçerik olarak temiz bi deterjan kokusu da güzel ev şimdiden bebek kokusu oldu
esmer3 Alerjik bir bebek olursa yumuşatıcı tıkar bebeği ben kendi kıyafetlerimde bile yumuşatıcı kullanmam, deterjan olarak unibaby yenidoğan temiz içerikli nispeten
2melekannesi_ aysnr42 yumuşatıcı önerilmiyor bebekler için o yüzden almadım. Deterjan olarak dalan granül sabun aldım bir de sıvı deterjan olarak green clean denemek istiyorum bu bitince
cahillesohbetikestim aysnr42 yumuşatıcı önerilmediği için almadım duru granül sabun aldım aslında dalin alacaktım ama bulamadım bende duru aldım henüz kullanmadım ama 🤣
Yagmurasya E bebeğin deterjanını aldım yıkadık kıyafetlerini koku kalmıyor bu iyi bişey rahatsız etmez bebeği granül sabunu tavsiye etmiyorlar hem camasırlarda kalıntı kaldıgını hemde makinenin giderini tıkatıyormus bi süre sonra yumusatıcıda önermiyorlar
drytcvkarsln aysnr42 bitkisel olan green clean kullandım hep yumuşatıcıda bitkısel lavanta yagı olanlıyı tavsiye ediyorum
suadeeee aysnr42 Dalan %100 zeytinyağlı sabun tozu kullanıyorum çok çok memnunum kendinden doğal kokusu var ve afedersiniz kaka lekelerini felan da götürüyor dalin kullanmıştım ilk başta parfümsüz olanı çok kötü koku bırakıyordu
mutlugebeee aysnr42 yumusatıcı kullanmıyorum siveno deterjan kullanıyorum memnunum, granül hem kıyafette kalıntı bırakıyor hem de ilerde makinanın giderini tıkayarak zarar veriyor onu hiç tavsiye etmediler bana o yüzden