Merhabalar tüp bebekle 31+ 2 hamileyim.coraspin önlem amaçlı verildi.100 mg günde bir kullaniyorum .kap pıhtısı sorunu Olup olmadığınıda bilmiyorum.32. haftada bırakacağım.32 den sonra kullanmak skntlymis.fakat korkularım var.birakipta sorun yaşayan oldumu ?bende bi sorun yasarmıyım😪