Nermin_nur1 Kızlar ben erken döllenme olduğunu düşünüyorum yumurtlama günümüde 14. Günden önce görmüştüm yarın randevum var SAT a göre 5 haftalık olucak kese görünür mü sizce ? Siz kaç haftalıkken görmüştünüz ?
nigar_95 Nermin_nur1 evet canim inshAllah goruceksin.Ben de 5 haftalikken gormustum hatta kalp atislarinida sora billirsin sesi net duyulmasada doktor gore biliyor