merhaba bende 17 haftalık hamileyim. 6+4 te gittim kese var bebek yok denildi. sonra il dışına gittim geldim araya zaman koydum her duruma hazırladım kendimi .garanti olsun diye 9 haftalık gittm gayet sağlıklı bir bebeğim olacağını öğrendm . doktor geç döllenme dedi şu anda da 10 gün geriden geliyor geç olduğu için. ınşllh sizin de benimki gibi olur 🙏