Minikmucizem1 canım ablam 40ı doldurdu geçti nerdeyse 42ye gelecekti normal doğum için yatış yaptılar
Dediğine göre gelen giden çatı muayenesi yapmış sabah 9dan öğlen 2ye kadar en az 10 kez çatı kontrol etmişler
Artık kanama başlayınca ve mecburen sezeryana aldılar
Şöyle de bi durum var ablamın çatısı zaten dardı kontrol edilmişti ona rağmen normal doğum için yatırdılar düşün artık