Betfer 38+4 olduk nasipse normal doğum olacak ama ara ara gelen minik sancılar dışında bir sey yok, heyecan çok 🙈 bu kadar zamandan sonra ayrilacakmisiz gibi halbuki daha büyük bir kavuşma bizi bekliyor, insaallah isteyen dileyen herkes sağlıkla kulaklarına alir bebeklerini 🌺💙