Duruduru2021 Merhabalar cuma günü kontrole gittiğimde 6+0 görünen bebeğim bugün 6+5 olması gerekirken 6+3 göründü normal mi acaba başka benzer durum yaşayan var mı
deletedmom87894 Duruduru2021 normal tabi canım ben ilk gittiğimde 6+2 demişti 5 gün sonra gittim 8 haftalık demişti olabikiyor yani hele bi kaç gün sizinki😂
Duruduru2021 Daha önce bebek gelişemediği için kürtaj olmuştum benzer bir durum vardı o yüzden çok tedirginim cevaplarınız için çok teşekkür ederim 🥰🥺🥺