Aysunozb 20 haftalık hamileyim.. bebeğim çok az hareket ediyor normalmi kızlar sadece kalp atışı şeklnde hareketi var.. sizdede öylemiydi
Gizemmmmira Aysunozb Küçük daha kuzum normal benimde o haftalarda öyleydi ediyordur hareket ama çok net ve sürekli hissedemiyorsundur ama sen gene tereddüt ettiysen doktoruna söyle için rahatlasın 🧿