Arkadaşlar ikinci hamileliğim ama hatırlayamadım bu haftalarda bebek hala aşağıda mı oluyordu . Yani hala hareketlerini kasıklarıma sert sert vurarak hissediyorum hiç daha göbek deliğininn oralarda hissetmedim . Hatta bazen afedersiniz popoma vuruyor alttan çıkacak gibi hissediyorum 🙈