Asudeprenses Zehra1606 inşallah 😊Allahım hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah, bir ayazda kurtarsın, benim 2 doğum normal olacak inşallah, yavaş yavaş başladım düşünmeye aynı şeyleri yasayacam diye,ama sonunda prensesim kavuşacam inşallah 🤗🤗
Aslierbo Dilosseee yok normal olcak o yüzden beklemedeyim. Allah yardimcin olsun canim sag salim kavus bebisinle ins