denizmanzarasi ben evlendim dördüncü aydan itibaren ovülasyon denedim olmadı doktora gittik hiç bir sıkıntı yoktu eşimle bende çatlatma iğnesi oldum iki kere tutmadı rahim filmi çekilecekti biz de birinci yıldönümümüzü kutlamaya karar verdik o gün öğrendim hamileymişim doğal yolla ama ne yazık ki kimyasal oldu iki ay sonra tekrar doğal yolla gebe kaldım 9+4 olduk bizi stres etkiledi bence sürekli niye olmuyor niye olmuyor diyorduk en son salmıştım mesela vakit saat sanırım sizde eşiniz de tüm tetkitleri yaptırın sorun çıkmazsa vakit saati vardır 🙏🏻 En kısa zamanda isteyen herkese nasip olur inşallah