ecemsmomm 36+0 olduk son 28 gün bakalım normal dogum olacağı için erkende geçte olabilir benim dogumlarim geç oluyor genelde zaman yaklaştıkça heyecan artıyor önümüzdeki hafta büyük temizlik var ondan sonra besigini kuracağız sağlıkla gelsin inşallah kuzular