marbling10 ecemsmomm biz de bugün 33+1 olduk :) iyiyiz çok şükür sıkıntımız yok çalışıyorum şu an ama pek iş yapmıyorum :) sizin nasıl gidiyor? kaçıncı gündesiniz
Ceylin680 ecemsmomm Allaha şükür iyiyim bebeğim 17haftalik ara ara Kipirtilarini hissediyorum.bir akıntım yok .sağlık önemli geçen hafta hastaydım kötü geçmişti.siz nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik
Masmavim ecemsmomm bende 33+5 haftalıgim ☺️bir ay önce binotrch aşımı oldm.. Allah’tan yan etki etmedi 😄tetanoz ikinci adımı bu hafta olacam yan etki ediyir ondan korkuyorum 😄 prensesime kavuşmak için günleri sayıyorum resmen ya☺️
2melekannesi_ ecemsmomm 34 haftamız bitecek çok şükür iyi diyelim iyi olalım bu hafta geçmek bilmeyen mide yanmalarıyla tanıştım cidden zormuş☹️ Onun dışında bebiş büyüdükçe yatakta tek taraflı yatmak zorlaşıyor ama az kaldı kavuşmaya kendimi öyle motive ediyorum🙈🌸 siz nasılsınız nasıl geçiyor gebeliğiniz?
ecemsmomm marbling10 33+5 olduk bu ikinci doz biontech aşımı olacağım onun gerginliği var biraz onun dışında her şey hala güzel çok şükür 💕💕 Siz izne neden ayrılmadınız
ecemsmomm Ceylin680 Bizimde her şey güzel korktuğum gibi bir hamilelik geçirmedim umarım sizinde öyle olur 😀💕
marbling10 ecemsmomm idari izindeydim de geri döndüm doğumdan sonraya kalsın diye. Bİr rahatsızlığım da yok çok şükür çalışabiliyorum. İşlerimiz de kış sezonu olunca hafifliyor. Ben de aşıyı doğumdan sonra olayım diyorum. 25. haftada covid geçirdim zaten :/
Nazli_ayar ecemsmomm 33+1 haftaligim. Üç gün önce bende ikinci doz biontech aşısı oldum bir sorun yaşamadım çok şükür. Hafif kol ağrısı oldu o kadar.
ecemsmomm marbling10 Öylemi çok geçmiş olsun ama atlatmışsınız ne güzel antikor vardır 🙂 Geçenlerde forumun canlı yayın doktoru 3. Trimesterda ağır atlatılıyor dediği için olmaya karar verdim bende 😞 İnşallah şifa olur
marbling10 ecemsmomm amin amin, olun tabi. ben evde olacağım diye aşılanmadım ama yakalandım işte nasip. Neyse ki ağır geçmedi ama ağrıları vs kötü tabi.
Lavinyasnmz 34+0 Bebiş doğdu butonu da geldi ayyy çok duygulandım. Hem korkuyorum hem heyecanlıyım benimde öyle problemli bir hamileliğim olmadı şuan ağrılarım var tabii ama onları bile seviyorum.🤭🙈
Baranzeynep Lavinyasnmz bende 34+0im banada bugün bebe is doğdu butonu geldi😂normal mi olacaksiniz sezeryan mi sezeryan sa gün aldınız mi
Lavinyasnmz ecemsmomm Yok iPhone değil, gelir bence gerçi burada okumuştum herkese farklı zamanlarda oluyormuş ama birden onu görünce çok mutlu oluyorsunuz.🥰
ecemsmomm Lavinyasnmz Evet bende ya gelmezse diye düşündüm herkese gelmiyormuş bakalım gelir İnşallah önce butonu sonra kendisi ❤️❤️
Baranzeynep Masmavim 33 haftalikken sağlık ocağına gittim 32 haftadan sonra tetanos önermiyorum dediler yaptırmam bende
bsrakaradayi 35+1 haftadan selamlar🎉 bir an önce doğmasını beklerken gece wc kalktığımda Allahım ben nasıl gece uykusuz kalacağım diyorum😂😂
Lavinyasnmz Baranzeynep İlk hamileliğim ve normal doğum olsun istiyorum tabii ısrarcı değilim bebeğim nasıl istiyorsa öyle gelsin diyorum şimdilik normal görünüyor ilerleyen süreçte ne olur bilmiyorum. Siz hangisini olacaksınız belli mi? 🥰
ecemsmomm 2melekannesi_ Ben genel olarak sola yatsamda arada sağımada dönüyorum çok ağrım olursa. Çok şükür her şey güzel İnşallah mide yanmasıyla tanışmam 😀
Lavinyasnmz Baranzeynep Bende tek doz tetanoz oldum doktorum ikincisini istemedi sağlık ocağındaki ebe çok ısrar etti ama doktorum ikincisini yapmanı istemiyorum dediği için yapmadım.
Masmavim Baranzeynep benimki covid aşısı oldum arasına bir ay girsin diye tetonozn ikinci dozu bu haftaya kaldı