Merhaba kızlar ❣️ Herkese sağlıklı mutlu hayırlı günler diliyorum 🙏🏻 12+5 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri hiç kusma yaşamadım dün öğleden sonra karın ağrım başladı ara ara hafif olarak ağrıdı gece de bi anda ağrımaya başladı ardından midem bulandı ve çok fena şekilde çıkardım ilk defa olduğu için bi tedirgin oldum doktorum ağırlar kasılmalar kramplar normal demişti kanama olmadığı sürece sıkıntı olmuyormuş ama üstüne ilk defa kusunca bi değişik oldum çok kötü bişeymiş her gün bunu yaşayanlara Allah güç versin kusmadan önce karın ağrısı olur mu benim gibi olan varmı 3 aydan sonra bunu yaşayan , doktora gitmelimiyim? Bu arada ağrılarım hafif oluyo şuanda iyiyim 🌸