MerveNur- canım bebeğinin gelişimine bağlı benim oğlum birden palazlanmıştı 20 günlükken 2 numaraya geçmiştik birde bebek bezlerinin markaya göre boyutları değişiyor ben oğlumda prima kullanmıştım kızıma sleepy bio natural aldım primanın 1 numarasından daha küçük o yüzden 2 paket 1 numara 4 paket 2 4 paket 3 numara aldım indirim çok iyiyken nasılsa büyük numarayı her türlü kullancaz ekonomide böyle rezilken bugünkü aldığın fiyatla yarın alman imkansız o yüzden 1 numara yerine 2 numara daha fazla al derim ☺️