Kıızzzllarrr ne durumdasınız ya benim bugün 28. Günüm hala bir gelen yok aslında öyle geçen aydaki gibi ağırlarım da yok hasta olucak gibi hissiyat var sanki her an gelcek gibi ama ağrım yok ve çok fazla gazım var gece en az 3 kere tuvalete kalkıyorum bu sefer hesapladım 🤦🏼♀️ Sizde durumlar nedir inşallah vardır rabbim bu ay nasip eder inşallah hepimize 🙏🏻❤️