28 29 haftalar doğum yapıp bebeğini sağlıklı alan oldumu aranızda ne gibi bir süreç yaşadınız ben geçen hafta 28 haftalık doğum yaptım bebeğinin yoğun bakımda entübe yapılıyor muş hergün ne olucak diye düşünmekten helak oldumo orda ben evde bir yandan sezeryan lıyım ağrılarım çok var