evlatkokusu0806 Aç tok farkeder mi yediğimi çıkardım çünkü de kızlar yada başka bişey yapmam gerekiyor mu
iki_prenses_annesi evlatkokusu0806 çikolata tarzı ye biraz canım aç olma bence . Bide lavaboya git öncesinde mutlaka kesinlikle sıkışık istemiyorlar
Elsu26 evlatkokusu0806 bana karnını doyur bitter çikolata ve vişne suyu iç suyunu iç ve idrarını yapmış ol demişlerdi
ecemsmomm evlatkokusu0806 Ben önce doktorumu görmüştüm ona da demiştim kek getirdim yanımda yiyimmi diye hayır canım ne münasebet ben sizden öyle bir şey istemedim bebek yeterince hareketli demişti … 🤷🏻♀️😀
rabia3561 evlatkokusu0806 tok olunması daha iyi bana doktorum öyle demişti. Yemek yiyip gitmiştim bebiş kendini göstermeyince doktor tatlı yemedin mi diye sordu. İsterseniz birazcık çikolata da yiyin
evlatkokusu0806 iki_prenses_annesi yemek yicem şimdi ama tatlı yiyince çok hareket ediyormuş sorun yaratıyomuş
iki_prenses_annesi evlatkokusu0806 bende bi sorun olmadı . Tabi bu herkeste farklı olabilir ona bişey diyemem canım
Hayallerim95 evlatkokusu0806 canım bende bugün girdim sadece bi çorba içtim bide çikolatalı kek yedim hareket ediyordu ama benim kısa sürdü ayrıntılı gerçi oynamadı cok zaten doktorda bişey demedi hareket etmiyor vs demedi yani