Sweetbabyy bende aynıydım ilk 3 ay mide bulantısı tam o geçti derken 1 ay covid geçirdim,bu kez son dedim ama olmadı 2cm açılmam oldu we hastanede yattım çıktım uzunca bi süre yeterrr diye bağırmama az kalmıştı ki 28.haftada erken doğum yaptım bebeğim küvöz de hala 22 gün oldu. İnşallah birgün yoluna girecek umudu ile bekliyorum bakalım.