Gunaydin,
Dun gece 11.20 gibi siddetli bas agrim basladi sag tarafim bicak saplaniuo gb oluyodu icerdende b zonklama. Hemen uyumayi denedim ama 2gbi siddetini arttirdi uyandim parol ictim gecmedi 3 gb tekrar parol ictim yine gecmeyince acile gttim. Kan ve idrar tahlili aldilar ikiside temiz cikti sonra orda yatmak yerine eve geldim ordayken haff mide bulantim vardi ama kusmadim dr kac kere sormustu kusma var m diye bizee yok dedik. 1 paket serum takilmisti o hafifletti sadece agrimi ama kafa zonklamam devam. Ilk gttigimde 13/8 di tansiyounum sonra 12/6 ya dustu. Eve gelir gelmezde kustum. Basina gelen var m? Kafamin zonklamasi gecmedu halen. Baismin agrisina sag tarafa yatamiyorum. Sordum sebebi nedir diye tahliler temiz diyip durdular.