Evet bu haftaları da gördük çok şükür . Dün muayenemiz vardı çok şükür hiç bir sorun görülmedi bebek 3 kilo herşey iyi dedi . Eve geldim bel agrisi adet sancısı gibi başladı sadece . Bu sabahta şiddetli baş ağrısı başladı. Sizde durumlar nasıl canım Annelerimmm 🌺