Medine1 Eşiniz evde olmayabilir. Bende gurbetteyim. Kimsem yok yanımda ve benim eşimde iki günde bir 24 saat nöbete gidiyor. Ama böyle bir durum söz konusu olsa buraya yazmak yerine eşimi arar bı taksi göndermesini söylerim. Bu daha mantıklı bence. Yakinlarda sağlık ocağı vardır. Orda daha bilgili insanlar var gidip onlarada sorulabilir. Sizin kötülüğünüz değil iyiliğiniz için söylüyorum aslında. Görmeden suyunuz mu yoksa idrariniz mi bilinmez. Siz bilememissiniz burdakiler nasıl bilecek.